Logga in för att skriva ett nytt inlägg.
På lördag kör jag en längre resa som går på stora och mindre vägar. Vi startar med att köra stor väg ner till Timmele där vi går över på lite mindre trafikerade vägar. Eftersom det blir en lång dag (cirka 60 mil t.o.r) så ta med fika till 2 tillfällen. Dagens lunch tar vi på Laholms Golfklubbs restaurang (https://www.laholmsgk.se/se/restaurang-old/dagens-lunch) och därefter åker vi direkt till Göran Martinsson och Vindrarps Mopedmuseum (se bilder http://www.hjartumsmoppedrev.se/bilder/no36/index.html) som bara ligger några minuters körning från lunchstället. Efter vi har tittat färdigt i museet så kör vi lite andra vägar hemåt, det blir ungefär samma sträcka hem som dit, utefter vägen tar vi vår andra fikastopp. Eftersom det blir så pass lång resa så startar vi klockan 08:00 från Bilia i Skövde, vi passerar Falköping och McDonalds väg 47 ca: 08:30, finns det nåra där som vill följa med så haka på (vi kör inte in till McDonalds), kör ca. en timmes etapper. Glöm ej att ta med förstärkt fika.
Hälsningar
Gillis.
Mobil. 0703-426693
E-mail gillis@artech.se
Start Bilia Skövde kl.09.00
Ta med fika.
Start Bilia Skövde kl.09.00
Ta med fika.
Start Bilia Skövde kl.09.00.
Ta med fika.
Start Bilia Skövde kl.09.00
Ta med fika.
Start Bilia Skövde kl.09.00.
Ta med fika
Start Bilia Skövde kl. 09.00
Ta med fika.
Start Bilia Skövde kl. 09.00
Ta med fika.
kl. 09:00.
Ta med fika och en extra macka för det blir nog en litet senare lunch i Ulricehamn.
Start Bilia Skövde kl.09.00
Ta med fika.
Start Bilia Skövde kl. 09.00.
Ta med fika.
Start Bilia Skövde kl.09.00
Ta med fika